ROWY 2009

Kolonie Rehabilitacyjne podopiecznych Stowarzyszenia "Bardziej Kochani"

Dzień czwarty - czwartek

Malujemy!


Po śniadaniu śpiewaliśmy. Pan Paweł grał na gitarze. Dzieci śpiewały i grały na instrumentach. Po obiedzie był tenis i malowanie. Grałam z Karolem i przegrałam i było mi smutno. I wygrałam z panią Justyną. Malowanie z panią Marleną. Malowali morze. Ja narysowałam delfina i statek. Był mecz koszykówki. Grałam w drużynie zielonych z chustami. I było fajnie. Po kolacji poszliśmy na spacer nad morze. Bardzo nas bolały nogi :) I tyle.

Ola Mamińska

2 komentarze:

Kasia F. 28 czerwca 2009 09:00  

Przepraszam,ale podkład muzyczny do filmu powinien być zatwierdzony przez Madzię Łazęcką, to jest jej przebój z ubiegłorocznej kolonii !!! Pozdrowienia :)

Anonimowy 28 czerwca 2009 13:39  

Pozdrowienia z Bydgoszczy dla wszystkich Bardziej Kochanych :) Tęsknie i zazdroszczę tym, co wyjechali :( Bawcie się dobrze!!! Hania

Prześlij komentarz

O blogu

Witajcie :)

Tym razem czeka nas wiele atrakcji w nadmorskich Rowach. Śledźcie uważnie nasze codzienne poczynania, a my dołożymy wszelkich starań, aby tegoroczny blog był jeszcze ciekawszy od poprzedniego.

Pozdrawiamy bardzo gorąco!