ROWY 2009

Kolonie Rehabilitacyjne podopiecznych Stowarzyszenia "Bardziej Kochani"

Dzień szósty - sobota

Jak budować zamki z piasku?
mgr Michał Brózio


Kopałam zamki z piasku. Ja z Justynką kopałyśmy zamek. I pani Justyna z panią Moniką robiły mosty i nowe groty. My robiłyśmy dwa zamki z panią Olą i z Anią, a ja jeszcze robiłam groty, takie wokoło zamku. Na konkursie śpiewałam o mamie: "A ja wolę moją mamę, co ma włosy jak atrament, oczy złote jak mój miś...". Justynka śpiewała "Hej Sokoły". Ja tańczyłam na dyskotece z Justynką. Taki pociąg jechał, a ja też tam tańczyłam.

Monika Bielawska

Zamek ekipy W11

0 komentarze:

Prześlij komentarz

O blogu

Witajcie :)

Tym razem czeka nas wiele atrakcji w nadmorskich Rowach. Śledźcie uważnie nasze codzienne poczynania, a my dołożymy wszelkich starań, aby tegoroczny blog był jeszcze ciekawszy od poprzedniego.

Pozdrawiamy bardzo gorąco!