ROWY 2009

Kolonie Rehabilitacyjne podopiecznych Stowarzyszenia "Bardziej Kochani"

Wyjazd i dzień pierwszy - niedziela/poniedziałek


niedziela 21.06.2009 r.

"Długo szekaliśmy i wtedy przyjechali i mnie zabrali ja się pożedałam z mamą i długo jechaliśmy była noc potem, już czesny ranek i słońce Poznałam nową wolontariuszkę Sylwię Ślęzak Kasia Lis i jesteśmy już na miejscu rozpakuję się Ale śniadanie będzie ogólnie o dziewiątej iniedługo pójdziemy na plażę

poniedziałek 22.06.2009 r.

"jesteśmy w pokojch wszyscy są. dziś jest rano Pożliśmy na plażę Po Plaży poszliśmy do Pokoju. ja zasnęłam A Sylwia Poszła do Apteki, kupić tabletki Potem poszliśmy na obiad Potem pokoju A Potem odpszywaliśmy Poszliśmy na błowisko graliśmy w piłkę Rondo byli skakanka Babikaon Rakietki grali w kosza piłkę skoczyliśmy to my kochani to Sylwia Kasia Paszkoska znana gosia i mariusz mateusz marena senek Paweł Bugała salsa Poszliśmy do Pokoju potem na kolację Poznałam Piotrka Sweda i Kubę naszczony magdy i Wojtusia Po kolacji przyiśmy do pokoju i ja się umiłam się A na plaży Mateusz z Pawłem raz chcieli się pobić Ale rozbiegali się biegali Mateusz z Pawłem Pobiegli do wody Paweł był mokry był ale tylko spodnie był mokre Paweł był spocony i mokry Arz był czerwony Jak burak śmiały się i raz powie Paweł mówił, że będzi jutro dyskoteka"

Dla poszukiwaczy mocnych wrażeń!


sprostowanie: nikt się oczywiście z nikim nie pobił :) pan Paweł jedynie ochlapał wodą pana Mateusza :)

Magda Hebel

3 komentarze:

Anonimowy 23 czerwca 2009 11:13  

Ale macie fajnie, pozdrowienia z Konina - całe miasto tęskni za Badylkiem, Kopciuszkiem i Głosem- duzo słoneczka zycze- Lukrecja :-*

Anonimowy 23 czerwca 2009 12:21  

Ojoj, cóż za piękna para na pierwszym zdjęciu :)
Duuuużżżoooo poztywnej energii i regenerującego snu życzę!!!
P.S Paweł i Mateusz- opanujcie się! :p

Pozdrawiam- Kasia .F. ( bez C ! )

Unknown 23 czerwca 2009 13:06  

:) Paulinka i Pan Maciej:) czyżbym miała deja vu?:) bawcie się dobrze!!
Angelika P.

Prześlij komentarz

O blogu

Witajcie :)

Tym razem czeka nas wiele atrakcji w nadmorskich Rowach. Śledźcie uważnie nasze codzienne poczynania, a my dołożymy wszelkich starań, aby tegoroczny blog był jeszcze ciekawszy od poprzedniego.

Pozdrawiamy bardzo gorąco!