ROWY 2009

Kolonie Rehabilitacyjne podopiecznych Stowarzyszenia "Bardziej Kochani"

Dzień drugi - wtorek

Wczoraj byliśmy na plaży i siedzieliśmy na kocach i śpiewaliśmy. Chyba było chłodno. Były rzuty do kosza. Ja trafiłam cztery, a potem trzy. Było skok w dal. Strzały na bramkę. Trzy trafiłam. Pogoda była ładna. Po kolacji była dyskoteka. Było imieniny Daniela: Janowski i Krajewski i nie znam tego, jeszcze był ten nie wiem. Była codziennie kawa. Ja mieszkam w pokoju z Anią Kunewką i z tą z panią Kasią. Na dyskotece tańczyłam z panem Tomkiem, z Danielem i z Maćkiem Buzą. Nie wiem jak powiedzieć to imię… chyba z panem Pawłem ja tańczyłam :) Co mogę pomyśleć jeszcze? Ja byłam w mieście, jadłam gofra. Na mieście była Magda Dymiszkiewicz, Natalia Suchcicka i Marta Sikorska i Ola Kowalska i Asia Walkowiak i Gosia Danielewska i Ewelina Kawecka i Piotrek Turzyński.

Dyktowała Ewa Marczewska

0 komentarze:

Prześlij komentarz

O blogu

Witajcie :)

Tym razem czeka nas wiele atrakcji w nadmorskich Rowach. Śledźcie uważnie nasze codzienne poczynania, a my dołożymy wszelkich starań, aby tegoroczny blog był jeszcze ciekawszy od poprzedniego.

Pozdrawiamy bardzo gorąco!