ROWY 2009

Kolonie Rehabilitacyjne podopiecznych Stowarzyszenia "Bardziej Kochani"

Dzień pierwszy - poniedziałek

20 lipca 2009 roku przyjechali koloniści. Przed śniadaniem byli na miejscu. Byliśmy na spacerze po plaży, aż do miasta. Potem Nagle pada deszcz i świeci Słońce był wróciliśmy doHotelu potem musimy odpoczynek a potem po odpoczynku pudziemy na miasto Pan Paweł Bugała, kuba kazibet, Maciek Buza i Adam Kowalewski poszliśmy do sklepu Paweł miał dużą colę Kuba też Miał colę Zero


Maciek był zły bo ciałał kupić colęja ciałem loda zmówiłem dwie kulki lodu to są suberty wybrałem dwie smaki pomarańczowy i cytrynowy a potem poszliśmy do Hotelu potem poszliśmy na plażę Ratownik kąpał się i było dużo Fal ja się nie kąpałem się tylko słuchaliśmy muzyki Pan Paweł Bugała grałem na gitarze a potem wróciliśmy o Godzine 12:30 wróciliśmy do Hotelu umyć ręce przed obiadem o godzinie 14:00 był Obiad po obiedzie poszliśmy na tworzu szczeliśmy golę ja nie byłem gotowy założyć stroju piłkarskiego ateraz odpoczynek na pisał pierwszy dzień pierwszgo dnia Pan Paweł Bugała a ja też Napisałem sam Bloga Dziękuję za spaniałą zabawę


Napisał Jan Adam Kowalewski

0 komentarze:

Prześlij komentarz

O blogu

Witajcie :)

Tym razem czeka nas wiele atrakcji w nadmorskich Rowach. Śledźcie uważnie nasze codzienne poczynania, a my dołożymy wszelkich starań, aby tegoroczny blog był jeszcze ciekawszy od poprzedniego.

Pozdrawiamy bardzo gorąco!