ROWY 2009

Kolonie Rehabilitacyjne podopiecznych Stowarzyszenia "Bardziej Kochani"

Dzień trzeci - środa


Rano wstałam i było śniadanie. Szliśmy na spacer do lasu. W lesie widziałam szyszki i drzewa. I była trawa. I poszłam do sklepu z panią Justyną i kupiłam sobie małe piłki. Takie, że zakładam na rękę, odbijam i łapię. I potem był konkurs tańca. Było dużo par i tańczyli szybkie i wolne tańce. Ja tańczyłam z Pawłem. I jeszcze pamiętam... Ola tańczyła z Karolem. A najbardziej mi się podobała pani Gosia z Michałem, tym "W-11". Potem był kolacja, dobra kolacja i byliśmy później w pokoju, ja trochę leżałam i spałam, i jeszcze kąpałam się. A wieczorem dyskoteka. Ja tańczyłam z panem Mateuszem i z Mariuszem. Były piosenki "Kanikuły", "Czarne oczy" i jeszcze Boys. A po dyskotece do pokoju spać.
Ania Karpińska

Poniżej przedstawiamy dwie rewelacyjne pary taneczne. Jeden występ z rundy szybkiej, jeden z rundy wolnej

2 komentarze:

Szmigielek 25 czerwca 2009 14:42  

buuu...ja też chcę!!!

mm 27 czerwca 2009 09:10  

Jest superowo, a piosenka jakby specjalnie dla nas, pozdrowienia najserdeczniejsze
mm

Prześlij komentarz

O blogu

Witajcie :)

Tym razem czeka nas wiele atrakcji w nadmorskich Rowach. Śledźcie uważnie nasze codzienne poczynania, a my dołożymy wszelkich starań, aby tegoroczny blog był jeszcze ciekawszy od poprzedniego.

Pozdrawiamy bardzo gorąco!